Je werkplek tussen andere ondernemers.

Huur op de mooiste kantoren, met een kort contract.

Bekijk de 69 werkplekken in Amsterdam
Kantoorruimte over?

84 kantoren, met 717 werkplekken, verbonden door 1 netwerk.


De gezelligste kantoren en werkplekken voor ondernemers, freelancers & startups.
Geen zin om te lezen? Email ons of bel 085 888 2882 en we helpen je verder.

Elk Launchdesk kantoor heeft zijn eigen charme

Sommigen bevinden zich in de negen straatjes van Amsterdam. Anderen kijken weer uit over het park. Op sommige kantoren hoor je aan de lunchtafel alleen maar over web development. Bij anderen hangt de muur vol met gepubliceerde artikelen van de journalisten op kantoor.

Maar voor alle Launchdesk werkplekken geldt:

  • Er is een goede sfeer

    Er is een goede sfeer

    Je hebt gezellige mensen om je heen, waar je veel aan kunt hebben.

  • Je eigen werkplek

    Je eigen werkplek

    Een bureau voor jezelf of je team met een goede stoel en genoeg ruimte voor je spullen.

  • Alles is geregeld

    Alles is geregeld

    Er is goed internet, een keuken, koffie en thee en je kunt vergaderen.

  • Flexibele voorwaarden

    Flexibele voorwaarden

    Met twee maanden opzegtermijn kun je je werkplek zo weer opzeggen.

Wie huren er een werkplek bij Launchdesk?

Huurders van een Launchdesk werkplek of kantoorruimte zijn creatieve ondernemers en freelancers. Meestal tussen de 25 en 40, maar ook zeker jonger of ouder. Iedereen kent elkaar en helpt elkaar verder: we hebben vaak borrels, events en hebben een actieve mailinglist. Naast erg gezellig ook erg nuttig dus.

Telefoon
Geef ons een belletje
085 888 2882

We maken graag persoonlijk kennis en leggen je meer uit over Launchdesk.

E-mail
Stuur een bericht
Contactformulier

Geen zin om te bellen? E-mail ons en we reageren doorgaans dezelfde dag.

Heb je werkplekken of kantoorruimte over?

Launchdesk vindt kantoorgenoten & neemt de administratie uit handen.

Er komt veel kijken bij het verhuren van werkplekken. Launchdesk helpt je hiermee: we zorgen voor toestroom en selectie van kantoorgenoten die goed bij je kantoor passen en reduceren je administratie voor alle werkplekken tot één a4tje per maand.

Neem contact op

  • Huurcontracten & huisregels
  • Marketing & toestroom huurders
  • Facturatie & debiteurenbeheer
  • Sleutelcontracten & instructies