Amstelstation

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Amsterdam Oost

3/5
(16)

Modern kantoor naast Amstelstation. Uitzicht over heel Amsterdam.

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

mensen werknemers beheerder kantoorruimte

Naast station Amstel is een prachtig, ruim en stijlvol verzamelpand te vinden waar ondernemers met elkaar verbinden. Hier kun je ondernemen zonder zorgen in een verzorgd en professioneel kantoor.

Foto's van de werkplek en het kantoor

  • stoelen lange tafel planten lampen muur
  • vergaderruimte klein scherm twee ramen
  • kleine kantoorruimte met plant werknemer glazen deuren
  • bank tafeltjes werknemers informeel overleg
  • werkruimte open ruimte ramen groene plant
  • tafel tegen wand lampen groene plant stoelen
  • drie stoelen lamp wachtruimte informele ruimte
  • tafel met krukjes en keukentje pantry
  • grote ruimte voor kantoor open deuren
  • kantoorfoto grote stoel planten ramen

Onze kantoorruimtes in Amsterdam Oost

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 7 november 2019)

Op ons kantoor is nu te huur:

9 eigen kantoorruimtes tussen de 20 en 41 m² vanaf €1.250 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.250 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 12 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.250 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 12 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.250 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 12 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 25m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €1.400 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, koffie/thee, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 27m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.400 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

  • Eigen kantoorruimte van 27m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.400 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

  • Eigen kantoorruimte van 42m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, koffie/thee, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 40m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Opzegtermijn

  • Eigen kantoorruimte van 41m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Opzegtermijn

  • Eigen kantoorruimte van 56m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €3.200 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 60 maanden. Er wordt telkens met een termijn 60 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 12 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Rent office space Wibautstraat 135, Amsterdam (7)

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

mensen werknemers beheerder kantoorruimte

De verhuurder is zelf ooit begonnen als ondernemer en weet dus als geen ander wat jij als ondernemer nodig hebt om zorgeloos te kunnen ondernemen. De verhuurder is veel aanwezig in het pand en kent alle huurders bij naam.

Meer over ons kantoor

Kantoorruimtes

In dit bedrijfsverzamelgebouw zijn kantoren van verschillende groottes te huur. De ruimtes zijn ruim, licht en maken contact met de rest van het gebouw door de glazen wanden. Hierdoor sta jij altijd in verbinding met andere huurders, maar werk je met voldoende privacy.

Maandelijkse training

Omdat je als ondernemer regelmatig tegen problemen kunt aanlopen, heeft de verhuurder hier iets moois op gevonden. Eens per maand kun je een training volgen waar je stap voor stap je problemen kunt voorleggen. Hier krijg je advies en wordt er besproken waar jij tegenaan loopt! Ook worden er investeerders uitgenodigd om meer kansen te creëren voor de ondernemer. Je krijgt hier de optimale kans om door te groeien.

Locatie en bereikbaarheid

De locatie van dit pand is optimaal. Het station Amsterdam Amstel is een kwestie van de weg oversteken. Hier kun je met het openbaar vervoer overal naartoe. De verbinding met Amsterdam Centraal Station is perfect. Je rijdt hier met de auto ook zo de snelweg op!

Voorzieningen

In dit verzamelgebouw kun je naast van jouw kantoorruimte ook gebruik maken van de vergaderzaal. Naast de luxe, sfeervolle en gezellige pantry is een ‘huiskamer’ te vinden. Hier kun je op een informele manier met klanten overleggen, een kopje koffie drinken of gewoon even een praatje maken met je medehuurders. Als je je graag even wilt afzonderen kun je bellen of werken in een van de concentratieruimtes, zo ben je niemand tot last. Daarnaast wordt alles ook nog eens voor je schoongemaakt.

Sociaal

Onderling contact wordt in dit pand gemotiveerd. In dit pand worden trainingen gegeven en de verhuurder zelf heeft ook een actieve rol in het samenbrengen van huurders. Regelmatig komen de huurders samen voor een borrel. De verhuurder ziet dit pand als een klein dorp waar verschillende soorten ondernemers gevestigd zitten en zich thuis moeten voelen om goed te kunnen werken. Het gebouw heeft een verzorgde uitstraling. Het is een perfecte plek om klanten zorgeloos en professioneel te ontvangen. Als je een kijkje wilt komen nemen, aarzel dan niet!

Op ons kantoor in Amsterdam Oost zijn nog 9 ongedeelde kantoorruimtes te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

16 beoordelingen

(16)

"Heel tof pand! Het is voor ons heel gunstig dat er nog meer verdiepingen vrij gaan komen. Het fijne voor ons is ook dat we het nog helemaal kunnen inrichten zoals wij willen met hulp van de eigenaar."

Kijker in juni 2016

"Kantoor was ok. Veel licht inval en tegenover mijn sportschool. Enige nadeel was dat er geen restaurant was en dat je zelf voor je koffie moet zorgen."

Huurt vanaf maart 2016 bij Boven de Balie

"Het kantoor was in principe prima, maar ik moet veel bellen en afspreken voor mijn werk. Dat betekent overlast in een kantoortuin en veel beroep op de bespreekruimte. Ik vond het jammer dat er geen gratis printer en koffiefaciliteit is. Ik kijk nog even naar een paar andere opties. Qua lokatie is deze wel het meest interessant."

Kijker in december 2015

"Heel erg gaaf kantoor! We willen hier zeker verder!"

Kijker in november 2015

"De ruimtes waren prima."

Kijker in oktober 2015

"Vette ruimtes, maar voor ons net te zielloos."

Kijker in oktober 2015

"I liked the office."

Kijker in oktober 2015

"Het Amstelstation heeft niet de uitstraling die we zoeken. De huurders in de rest van het kantoor, daar kunnen wij niet echt aansluiting bij vinden helaas!"

Kijker in juli 2015

"Het was niet helemaal wat ik zocht. Er was geen opslag mogelijkheid."

Kijker in juli 2015

"Representatief kantoor, op de juiste locatie."

Huurt vanaf augustus 2015

"Het past niet helemaal bij wat we zoeken."

Kijker in juli 2015

"Leuk kantoor, ik wil hier per 1 augustus huren."

Kijker in juli 2015

"Het kantoor Amstelstation is wel serieus een optie."

Kijker in juli 2015

"Hele mooie locatie, de klik met de verhuurder was alleen ver te zoeken."

Huurt vanaf juli 2015 bij Mauritskade Oosterpark

"Gek genoeg is mijn contactpersoon daar, Emiel, niet komen opdagen en kon ik hem achteraf ook niet telefonisch bereiken. Gelukkig heeft iemand anders die daar ook werkt de deur voor me open gedaan en de plek laten zien. De plek is op zich geschikt."

Kijker in juni 2015

"Vanmiddag op de locatie geweest en was leuk!"

Kijker in juni 2015

Adres: Launchdesk Amstelstation kantoor/werkplek Amsterdam, Wibautstraat, Amsterdam Oost, 085 888 2882

52.3496984.917624

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Amstelstation


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!