Markerkant Mos

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Almere Stad

2/5
(2)

Ruim bedrijfsverzamelgebouw in Almere Stad, inclusief gratis parkeren

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

In ons grote, gezellige bedrijfsverzamelgebouw in Almere hebben wij nog een aantal mooie kantoorruimtes beschikbaar. In ons pand vind je alles wat je nodig hebt, een restaurant, twee mooie vergaderruimtes en een grote trainingszaal. De bedrijven die hier een kantoor huren lopen erg uiteen, zo hebben we een cateringbedrijf, maar ook bewindvoerders en boekhouders. Iedereen is welkom om bij ons een kantoorruimte te huren, wij hebben geen specifieke voorkeur.

Foto's van de werkplek en het kantoor

  • kantoorruimte markerkant kast en zitje
  • grote lunchruimte tafels en stoelen
  • ingang kantoorgebouw met receptiebalie
  • klein keukentje in kantoorgebouw oranje muur
  • lege kantoorruimte in kantoorgebouw markerkant
  • parkeerplaatsen achter kantoorgebouw gratis
  • kantoorruimte met blauwe vloer en ramen
  • buitenkant kantoorgebouw markerkant mos
  • trappenhuis in kantoorgebouw groene omgeving
  • lege kantoorruimte zelf in te richten

Onze kantoorruimtes in Almere Stad

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 5 september 2018)

Op ons kantoor is nu te huur:

11 eigen kantoorruimtes tussen de 35 en 132 m² vanaf €441 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 24m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €294 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 36m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €441 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 35m². Bekijk
  • 4 beschikbaar
  • €444 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 45m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €551 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 48m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €588 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 126m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €1.544 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 132m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.617 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 192m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.352 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

Ons kantoor ligt op een rustig bedrijventerrein vlakbij het centrum van Almere. De bereikbaarheid is erg goed en je kunt hier op de parkeerplaats gratis de auto parkeren. In de buurt zitten een aantal eettentjes en broodjes zaken, maar je kunt natuurlijk ook lekker bij ons in het restaurant lunchen of gasten ontvangen. Ons pand is ruim opgezet en beschikt over een mooie entree met receptioniste, die er voor zorgt dat de telefoon altijd wordt opgenomen en je gasten hartelijk worden ontvangen.

Meer over ons kantoor

Over ons

In ons ruime bedrijfsverzamelgebouw in Almere werken we met verschillende bedrijven. Je vindt hier bijvoorbeeld bewindvoerders, boekhouders, een krediet verzekeringsexpert en ICT-bedrijfjes. Daarnaast is hier ook een cateringbedrijf gevestigd en dit bedrijf verzorgd dan ook de lunch in het restaurant van ons pand. We hebben geen voorkeur voor wie er bij ons een kantoor komt huren, iedereen is welkom.

Het pand

Als je binnen komt in ons pand zie je meteen de receptie. Hier word je hartelijk ontvangen door onze receptioniste, die ook de telefoon voor je waarneemt. Als je doorloopt zie je twee mooie vergaderzalen, de tuin en het restaurant, waar je lekkere broodjes en koffie kunt halen. Ook hebben we op de begane grond nog een hele grote trainingszaal. Helemaal boven in het gebouw hebben we ons penthouse zitten. Deze ruimte staat nog leeg en beschikt over 4 verschillende ruimtes met glazen wanden daartussen. Een fantastische ruimte om met een wat groter bedrijf te huren.

De omgeving

Ons pand bevindt zich op een bedrijventerrein vlakbij het centrum van Almere. Het terrein ligt aan de rand van een woonwijk en dit zorgt voor een rustige, veilige sfeer in de buurt. Voordelen zijn dat je hier gratis kunt parkeren en binnen enkele minuten op de snelweg zit. Mocht je met het openbaar vervoer komen, dan is dit ook erg goed te doen. In de buurt zitten een aantal eettentjes en broodjes zaken, maar je kunt natuurlijk ook lekker bij ons in het restaurant lunchen of gasten ontvangen. Wil je even je benen strekken? Dat kan zeker met een wandeling langs het water dat achter ons kantoorpand ligt.

Wat krijg je van ons?

Als je bij ons een kantoorruimte huurt dan kun je de ruimte geheel naar eigen smaak inrichten, maar het is ook een optie om dit aan ons over te laten. We hebben ruimtes in alle soorten en maten beschikbaar en in overleg is er ontzettend veel mogelijk. Uiteraard kun je gebruik maken van de vergaderzalen en de trainingsruimte, is er een kopieerapparaat aanwezig en kun je gebruik maken van onze internet en telefonie service.

De sfeer

Bij ons op kantoor kent iedereen elkaar. Er wordt even een gezellig praatje gemaakt op de gang of in het restaurant, maar verder merken we dat iedereen vooral aan het werk is binnen zijn eigen bedrijf. Wij organiseren ieder jaar een kerstborrel en op eigen initiatief is het altijd mogelijk om een gezellige borrel te organiseren in het restaurant.

Op ons kantoor in Almere Stad zijn nog 11 ongedeelde kantoorruimtes te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

2 beoordelingen

(2)

"Ik heb interesse en ontvang graag een aanbieding."

Kijker in juli 2016

"Zeer interessant. Mooie plek en goede ruimten."

Kijker in juni 2016

Adres: Launchdesk Markerkant Mos kantoor/werkplek Amsterdam, Markerkant, Almere Stad, 085 888 2882

52.3854555.211644

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Markerkant Mos


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!