Hoge Schouw Takkebijsters

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Breda Oost

Net gerenoveerd kantoor met professionele uitstraling dichtbij het centrum

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

Aan de rand van bedrijvenpark Moleneind-Oost in Breda hebben wij een groot bedrijfsverzamelgebouw. We hebben in ons pand enkele grote kantoorruimtes die we kunnen verhuren. Onlangs is ons hele gebouw gerenoveerd, waardoor het pand weer een prachtige uitstraling heeft gekregen. Het is absoluut het mooiste gebouw in de omgeving. Doordat bij ons de oppervlaktes van de ruimtes nog niet vastliggen, kunnen de ruimtes helemaal naar eigen wens worden ingericht. Parkeren kan bij ons gewoon op het eigen terrein.

Foto's van de werkplek en het kantoor

Onze kantoorruimtes in Breda Oost

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 14 februari 2020)

Op ons kantoor is nu te huur:

Eigen kantoorruimtes tussen de 100 en 685 m² vanaf €917 per maand (nu niet beschikbaar)

  • Eigen kantoorruimte van 100m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €917 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 150m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.375 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 200m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.834 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 250m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.292 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 300m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.750 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 350m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €3.209 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 400m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €3.667 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 450m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €4.125 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 685m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €6.280 / maand
Voorzieningen

Inclusief pantry en parkeergelegenheid

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

Omdat we heel erg flexibel zijn in onze kantoorruimtes in het pand, is het kantoor echt voor veel verschillende bedrijven geschikt. Als je het zou willen, zouden er bij ons bijvoorbeeld nog tussenwanden geplaatst kunnen worden, om zo tot jouw ideale kantoorruimte te komen. Er werken al enkele grote bedrijven in de buurt, zoals een automatiseringsbedrijf, een leasemaatschappij en een mediabedrijf.

Meer over ons kantoor

Het gebouw

Ons pand is recentelijk helemaal opgeknapt. Hierbij zijn de entree en gezamenlijke ruimtes helemaal opgeknapt. Hierdoor hebben we ons pand een erg mooie representatieve uitstraling gegeven. Je komt bij ons binnen via de mooie entree met een prachtige natuurstenen vloer. Hier hebben we ook trappen en een lift om naar de verschillende verdiepingen en kantoorruimtes te kunnen gaan. De kantoorruimtes bevinden zich op de eerste en op de tweede verdieping.

Bereikbaarheid

Ons kantoor is echt op alle manier heel erg makkelijk te bereiken. Met de auto ben je bijvoorbeeld heel snel in het pand, het kantoor ligt ongeveer op een kilometer afstand van de A27. Parkeren kan hier op het eigen terrein bij het gebouw. Hier heel dichtbij vind je een bushalte met een directe lijn naar het centrum van Breda. Ook te voet of op de fiets ben je binnen no time bij het spoor of in het centrum.

Onze kantoorruimtes

De kantoorruimtes binnen het pand zijn heel erg flexibel. We kunnen ze gestoffeerd of helemaal leeg opleveren. Omdat er nog geen scheidingswanden geplaatst zijn, hebben we de precieze groottes van de verschillende kantoorruimtes nog niet vastgesteld. Je zou bij ons bijvoorbeeld kunnen werken met een volledig open kantoorplan, maar er zouden ook verschillende kantoorcellen kunnen worden gecreëerd. Je mag je eigen kantoorruimte uiteraard helemaal naar eigen wens inrichten.

In de buurt

We hebben ons kantoor precies op de rand van het bedrijventerrein Moleneind-Oost. In de omgeving kan je vooral veel gerenommeerde bedrijven vinden, zoals Medinova Klinieken en de KNVB. Verder is er bijvoorbeeld een bedrijf dat special interest tijdschriften uitbrengt en is er een bureau dat oplossingen biedt binnen de 3D en ontwerpindustrie. Vanaf het bedrijvenpark ben je te voet of op de fiets binnen een paar minuten zo in hartje Breda.

Onze voorzieningen

Er zijn verschillende voorzieningen waar je bij ons gebruik van kan maken. Je auto kan je parkeren op een van de 44 parkeerplekken op het eigen terrein. Naast de trappen is er ook een lift naar de overige verdiepingen. In je kantoorruimte krijg je ook een eigen keukentje.

Op ons kantoor in Breda Oost is momenteel niets te huur.


Adres: Launchdesk Hoge Schouw Takkebijsters kantoor/werkplek Amsterdam, Hoge Schouw, Breda Oost, 085 888 2882

51.5960364.823416

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Hoge Schouw Takkebijsters


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!