Poortweg Lage Pad
Bedrijfsverzamelgebouw in Delft Centrum
Kantoor met veel mogelijkheden dicht bij de binnenstad
Introductie
In ons representatieve en luxe bedrijfsverzamelgebouw in Delft aan de A13, zijn nog een aantal mooie kantoorruimtes beschikbaar. We bieden kantooroplossingen op maat en doen er alles aan om alle zorgen voor je weg te nemen. Op onze zichtlocatie organiseren we ieder kwartaal een evenement, om zo ondernemers dichter bij elkaar te brengen. Iedereen is welkom om bij ons een kantoor te huren, zodat er een dynamische mix van verschillende bedrijven ontstaat.
Foto's van de werkplek en het kantoor
Onze werkplekken, flexplekken en kantoorruimtes in Delft Centrum
Te huur op ons kantoor
(Bijgewerkt op 7 juni 2022)
Op ons kantoor is nu te huur:
Flexplekken voor 5 dagen per week voor €69 per maand (nu niet beschikbaar)
- Een flexplek voor vijf dagen per week. Bekijk
- 0 beschikbaar
- €69 / maand
Voorzieningen
Inclusief bureau, internetmogelijkheden, koffie/thee en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Eigen fulltime werkplekken voor €220 per bureau per maand (nu niet beschikbaar)
- Een eigen fulltime bureau. Bekijk
- 0 beschikbaar
- €220 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd
Eigen kantoorruimtes tussen de 7 en 35 m² vanaf €220 per maand (nu niet beschikbaar)
- Eigen kantoorruimte van 7m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €220 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd
- Eigen kantoorruimte van 13m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €440 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

- Eigen kantoorruimte van 19m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €660 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

- Eigen kantoorruimte van 24m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €880 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd
- Eigen kantoorruimte van 30m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €1.100 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

- Eigen kantoorruimte van 35m². Bekijk
- 0 beschikbaar
- €1.320 / maand
Voorzieningen
Inclusief postverwerking, telefoon beantwoording, bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry
Opzegtermijn
Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd
Over ons kantoor

In ons pand beschikken we, naast standaard kantoorruimtes, ook over een aantal Full Service kantoren. Deze kantoren zijn volledig ingericht en zijn inclusief alle extra service en opties die wij te bieden hebben. Deze kantoren kunnen direct in gebruik genomen worden en er is aan alles gedacht. Voor al je meetings en vergaderingen hebben we ook diverse vergaderruimtes en een board room die je kunt huren. We zouden het ontzettend leuk vinden als je een keer langs komt om ons kantoor te bekijken!
Over ons
In ons markante bedrijfsverzamelgebouw in Delft zijn er diverse ondernemers te vinden. Zo werken er op onze coworking space diverse zzp’ers en zijn hier ook werknemers van multinationals te vinden. Daarnaast vind je bij ons bedrijven uit allerlei branches, van coaching tot zonnepanelen. Iedereen is welkom om bij ons een ruimte of flexplek te huren. Wie weet kun je zelfs samenwerken met één van de andere bedrijven.
De omgeving
Ons kantorenpand ligt direct aan de A13 en is daarom zeer goed bereikbaar. De kantoren liggen op loopafstand van de Technische Universiteit en binnen een kwartier ben je in de binnenstad. In de omgeving zitten diverse leuke lunchrooms waar je terecht kun voor een kop koffie of een fijne lunch. We helpen je altijd graag en kunnen je tips geven over de beste horecagelegenheden in de buurt.
Full service kantoren en traditionele vierkante meters
Bij ons op kantoor vind je zowel Full Service kantoren als traditionele kantoorruimtes. Als je kiest voor een Full Service kantoor, dan is de prijs die je betaalt all-inclusive en bieden wij je een compleet ingerichte ruimte aan met bureaus, bureaustoelen en kastruimte. Daarnaast kun je onder andere gebruik maken van de volledig uitgeruste pantry, de printer, uitgebreide receptiediensten en dagelijkse schoonmaak. Het prettige aan dit ready-to-go concept is dat je direct aan de slag kunt en je nergens zorgen over hoeft te maken. Alles is voor je geregeld. Uiteraard kun je bij ons ook een traditionele kantoorruimte huren. Je begint dan met de basis, huur en servicekosten, en kunt extra producten zoals meubilair of uitgebreide receptie diensten naar wens toevoegen. Bij deze optie kun je er natuurlijk ook voor kiezen om je kantoor geheel zelf in te richten.
De faciliteiten in ons pand
Onze kantoren bevinden zich in een bijzonder gebouw in Delft. Naast de diverse kantoorruimtes heb je bij ons ook de mogelijkheid om een flexplek te huren in ons Business Centre. Daarnaast kun je een parkeerplek huren zodat je niet hoeft te zoeken in de buurt, maar altijd je auto voor de deur neer kan zetten. Meeting rooms kun je bij ons gemakkelijk huren en we helpen je graag om te zorgen dat je meeting vlekkeloos verloopt.
Talloze mogelijkheden
We verzorgen kantooroplossingen op maat en daarin kennen we geen ‘nee’. Wij vinden het ontzettend belangrijk om het onze huurders zo veel mogelijk naar wens te maken, en zelfs als we daarvoor een muur moeten verzetten dan is dat geen enkel probleem. Daarnaast ontnemen we je graag alle zorgen, we kunnen een taxi voor je bellen, kantoorartikelen bestellen en zorgen dat alles netjes, schoon en bijgevuld is. Mocht je iets nodig hebben, loop dan even langs onze ‘Lost Box’. Hier hebben we altijd extra opladers, panty’s, paraplu’s, schoenveters en nog veel meer producten die soms goed van pas kunnen komen.
Op ons kantoor in Delft Centrum is momenteel niets te huur.
Adres: Launchdesk Poortweg Lage Pad kantoor/werkplek Amsterdam, Poortweg, Delft Centrum, 085 888 2882
52.01027384.3754966