Radarweg Donau

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Amsterdam Westpoort

3/5
(1)

Luxe pand vlakbij station Sloterdijk met diverse kantoorruimtes te huur.

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

De aanbieder van de Radarweg Donau kantoorruimte in Amsterdam

In ons representatieve en luxe bedrijfsverzamelgebouw vlakbij station Sloterdijk, zijn nog een aantal mooie kantoorruimtes beschikbaar. We bieden kantooroplossingen op maat en doen er alles aan om alle zorgen voor je weg te nemen. Daarnaast organiseren we geregeld netwerkborrels en andere leuke activiteiten om verschillende bedrijven bij elkaar te brengen. Iedereen is welkom om bij ons een kantoor te huren, zodat er een dynamische mix van verschillende bedrijven ontstaat.

Foto's van de werkplek en het kantoor

Onze kantoorruimtes in Amsterdam Westpoort

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 13 november 2018)

Op ons kantoor is nu te huur:

6 eigen kantoorruimtes tussen de 7 en 35 m² vanaf €375 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 7m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €375 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 16m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €563 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 33m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €699 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 21m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €750 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 13m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €750 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 19m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.125 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 60m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.270 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 37m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.500 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 24m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.500 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 30m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.875 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, koffie/thee, printen, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 100m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.117 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 35m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.250 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, kastje/kluisje, kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 3 maanden. Er wordt telkens met een termijn 3 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 150m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €3.176 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 200m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €4.234 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 352m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €7.452 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving en postadres

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 12 maanden. Er wordt telkens met een termijn 12 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 3 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

De aanbieder van de Radarweg Donau kantoorruimte in Amsterdam

In ons pand beschikken we, naast standaard kantoorruimtes, ook over een aantal Full Service kantoren. Deze kantoren zijn volledig ingericht en zijn inclusief alle extra service en opties die wij te bieden hebben. Deze kantoren kunnen direct in gebruik genomen worden en er is aan alles gedacht! Ook hebben wij op de begane grond van ons pand een gezellig bakery-café, waar je terecht kunt voor een lekker broodje of een overheerlijke kop koffie. We zouden het ontzettend leuk vinden als je een keer langs komt om ons kantoor te bekijken!

Meer over ons kantoor

Over ons

In ons luxe bedrijfsverzamelgebouw vind je bedrijven in alle soorten en maten. We hebben kleine start-ups in de IT en marketing, maar bijvoorbeeld ook grote retail bedrijven. Iedereen is welkom om bij ons een ruimte te huren. Dit zorgt voor een levendige en dynamische sfeer in het pand. Er worden geregeld netwerkborrels georganiseerd zodat iedereen elkaar goed kan leren kennen en er meer kans is op leuke samenwerkingen. Ook proberen we iedere maand een leuke activiteit te plannen op kantoor, denk bijvoorbeeld aan een ‘Office Pub Quiz’.

De omgeving

Ons prachtige, representatieve pand heeft een perfecte ligging aan de A5 en de A10 en bevindt zich op loopafstand van station Amsterdam Sloterdijk. In de omgeving kun je gratis parkeren, maar wij beschikken ook over een beveiligde parkeergarage en een overdekte fietsenstalling. Sloterdijk is en blijft natuurlijk havengebied met hoofdzakelijk bedrijfspanden. De laatste tijd is de omgeving echter ontzettend aan het groeien, zo komen er bijvoorbeeld steeds meer leuke, hippe horecagelegenheden.

Full service kantoren en traditionele vierkante meters

Bij ons op kantoor vindt je zowel Full Service kantoren als traditionele kantoorruimtes. Als je kiest voor een Full Service kantoor, dan is de prijs die je betaalt all-inclusive en bieden wij je een compleet ingerichte ruimte aan met bureaus, bureaustoelen en kastruimte. Daarnaast kun je onder andere gebruik maken van de volledig uitgeruste pantry, de printer, uitgebreide receptiediensten en dagelijkse schoonmaak. Het prettige aan dit ready-to-go concept is dat je direct aan de slag kunt en je nergens zorgen over hoeft te maken. Alles is voor je geregeld. Uiteraard kun je bij ons ook een traditionele kantoorruimte huren. Je begint dan met de basis, huur en servicekosten, en kunt extra producten zoals meubilair of uitgebreide receptie diensten naar wens toevoegen. Bij deze optie kun je er natuurlijk ook voor kiezen om je kantoor geheel zelf in te richten.

De faciliteiten in ons pand

Ons kantoor bevindt zich in een van de hoogste gebouwen van Amsterdam. Op de begane grond hebben we naast onze representatieve receptie, ook een fijn bakery-café, waar je niet alleen lekker kunt lunchen, maar ook even kunt gaan zitten voor een overleg in informele sfeer. Wilt u een keer op een andere manier lunchen dan in het restaurant, kom dan naar de foodtruck die iedere dinsdag aanwezig is. Daarnaast biedt het pand zelfs de mogelijkheid om gratis gebruik te maken van de aanwezige fitness ruimte. Het is ook mogelijk om lid te worden van de Millenium Social Club, hiermee kun je via lezingen en borrels je netwerk uitbouwen.

Talloze mogelijkheden

We verzorgen kantooroplossingen op maat en daarin kennen we geen ‘nee’. Wij vinden het ontzettend belangrijk om het onze huurders zo veel mogelijk naar wens te maken, en zelfs als we daarvoor een muur moeten verzetten dan is dat geen enkel probleem. Daarnaast ontnemen we je graag alle zorgen, we kunnen een taxi voor je bellen, kantoorartikelen bestellen en zorgen dat alles netjes, schoon en bijgevuld is. Mocht je iets nodig hebben, loop dan even langs onze ‘Lost Box’. Hier hebben we altijd extra opladers, panty’s, paraplu’s, schoenveters en nog veel meer producten die soms goed van pas kunnen komen.

Op ons kantoor in Amsterdam Westpoort zijn nog 6 ongedeelde kantoorruimtes te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

1 beoordeling

(1)

"Mooi gebouw, erg ruim en straalt luxe uit. Alleen zijn ze helaas erg overboekt en hard bezig extra plekken te realiseren waardoor sommige zaken zoals gedeelde meeting-kamers nu ook als kantoor dienen en dus niet meer bruikbaar zijn. In de toekomst zeker een optie maar voor nu zijn de opties die ze bieden wat boven ons budget voor wat we er voor terug krijgen."

Kijker in mei 2016

Adres: Launchdesk Radarweg Donau kantoor/werkplek Amsterdam, Radarweg, Amsterdam Westpoort, 085 888 2882

52.3940224.837553

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Radarweg Donau


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!