Overtoom Nassaukade

 

Groep ondernemers in Amsterdam Centrum

Mooie ruimte met hoge ramen en heerlijk zonnige tuin en vijver én dat in het centrum!

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste emails

Introductie

De aanbieder van de Overtoom Nassaukade kantoorruimte in Amsterdam

Heel mooi kantoor midden in het centrum van de stad, dicht bij het bruisende Leidseplein. Een plek waar op dit moment al een paar bedrijven werken waaronder een online marketeer, een trainingsbureau en een webshop. Wij bieden mooie ruimtes, die naar eigen wens ingericht mogen worden. Maar we kunnen deze ook voor jou inrichten, wanneer je dit wilt. Het pand heeft een eigen achtertuin met picknicktafels en een vergaderruimte die gratis te gebruiken is.

Foto's van de werkplek en het kantoor

Onze werkplekken, flexplekken en kantoorruimtes in Amsterdam Centrum

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 10 juli 2017)

Op ons kantoor is nu te huur:

1 flexplek voor 2 of 3 dagen per week voor €85 per maand (ex BTW)

  • Een flexplek voor twee dagen per week. Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €85 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 2 maanden. Er wordt telkens met een termijn 2 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Een flexplek voor drie dagen per week. Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €125 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 2 maanden. Er wordt telkens met een termijn 2 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Een flexplek voor vijf dagen per week. Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €195 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

2 eigen fulltime werkplekken voor €195 per bureau per maand (ex BTW)

  • Een eigen fulltime bureau. Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €195 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 2 maanden. Er wordt telkens met een termijn 2 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

werkplek huren in Amsterdam centrum

1 eigen kantoorruimte van 15 m² voor €625 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €625 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 6 maanden. Er wordt telkens met een termijn 6 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

kantoorruimte van 15 m2 huren in amsterdam
  • Eigen kantoorruimte van 50m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.650 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 6 maanden. Er wordt telkens met een termijn 6 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

  • Eigen kantoorruimte van 75m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.150 / maand
Voorzieningen

Inclusief internet, vergaderplek, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële huurtermijn van 6 maanden. Er wordt telkens met een termijn 6 maanden verlengd, tenzij uiterlijk 2 maanden voor het einde van een termijn is opgezegd

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

De aanbieder van de Overtoom Nassaukade kantoorruimte in Amsterdam

Vind je het ook leuk om in het centrum in een inspirerende, relaxte ruimte te werken, waar naast het sociale ook aandacht gegeven wordt aan veel groen om je heen van o.a. planten en tuin én voldoende werkruimte met goede verstelbare prettige bureaustoelen, kom dan eens vrijblijvend een kijkje nemen.

Meer over ons kantoor

Voorzieningen

Als je bij ons een vast kantoor komt huren mag je gebruik maken van alle voorzieningen. Er zijn 2 pantry’s: eentje boven en een kleinere beneden. Beiden voorzien van een heetwaterkraan, waterkoker, magnetron, koffiemachine en koelkast. De pantry op de bovenste verdieping heeft ook nog een vaatwasser. Daarnaast kun je gratis gebruik maken van de vergaderruimte. Je kunt de ruimte boeken via een online kalendersysteem.

Omgeving

Het kantoorpand bevindt zich midden in het centrum van Amsterdam. In de omgeving vind je daardoor veel verschillende cafés, restaurants en winkels. Of je nu even snel wat wilt halen bij de Albert Heijn, even tussendoor wilt sporten bij Basic Fit of een nieuwe outfit nodig hebt bij Beversport; alles zit in de buurt. Vondelpark zit op 3 minuten lopen en kun je heerlijk even tussen de middag frisse neus halen, wandelen of fietsen.

Bereikbaarheid

Het pand is erg goed te bereiken voor een centrumlocatie als deze en op het Leidseplein stoppen heel veel trams en bussen. Parkeren is heel goed mogelijk op de openbare weg en in de diverse overdekte parkeergarages in de buurt.

Voorzieningen vast bureau: KvK inschrijving, gratis vergaderruimte en postadres. Excl. bijdrage in de gebruikslasten (energie, internet, water en schoonmaak) a 7,50 per maand.

Een initiële huurtermijn van 6 maanden. Er wordt telkens met een termijn van 6 maanden verlengd, tenzij contract 2 maanden vantevoren wordt opgezegd. Borg: 1 maand

Een vast bureau voor vijf dagen per week, 2 beschikbaar: €195 / maand
Een flexplek voor 3 dagen per week, 1 beschikbaar: €125 / maand
Een flexplek voor 2 dagen per week, 1 beschikbaar: € 85 / maand

Relaxte sfeer

Er wordt dagelijks een gezamenlijke gezonde lunch bereid en in de open lunchruimte geserveerd. Je bent hier vrij om mee te doen en op de dag zelf aangeven of je mee luncht. Voor 4,75 euro staan er onder andere verse salades, zelfgemaakte soep, wraps met zalm/tonijn etc. voor je klaar. Heerlijk en gezellig! Zo leer je de andere ondernemers goed kennen. Beneden hebben we alle ruimte om te lunchen en als het maar beetje lekker weer is, gaan we lekker buiten aan de picknicktafels zitten in de achtertuin! Op vrijdagmiddag drinken we graag een drankje en 1 keer per maand wordt er ’s avonds een workshop met aansluitend borrel georganiseerd over een specifiek actueel thema met een inspirerende spreker waar je ook andere ondernemers voor mag uitnodigen om gezellig aanwezig te zijn.

Op ons kantoor in Amsterdam Centrum zijn nog één parttime flexplek, 2 vaste fulltime werkplekken en één ongedeelde kantoorruimte te huur.


Adres: Launchdesk Overtoom Nassaukade kantoor/werkplek Amsterdam, Overtoom, Amsterdam Centrum, 085 888 2882

52.3637124.878472

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Overtoom Nassaukade


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!