Avenue Louise 279

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Brussel Elsene

Innovatief en modern kantoor in het hart van de stad

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

Ons pas gerenoveerde, inspirerende en zeer moderne kantoor in Brussel straalt elegantie en kracht uit. Het kantoor bevindt zich in het hart van Brussel en wordt omringd door vele grote bedrijven. De bereikbaarheid is uitstekend en faciliteiten zijn uitmuntend. Zo is ons kantoor voorzien van high speed internet, een prachtig restaurant, een fitness ruimte, een gezellig café en nog veel meer! Kom gerust eens bij ons langs en duik in de inspirerende wereld waar eenieder een warm welkom wordt geheten.

Foto's van de werkplek en het kantoor

Onze flexplekken en kantoorruimtes in Brussel Elsene

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 29 juni 2020)

Op ons kantoor is nu te huur:

50 flexplekken voor 5 dagen per week voor €149 per maand (ex BTW)

  • Een flexplek voor vijf dagen per week. Bekijk
  • 50 beschikbaar
  • €149 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een initiële duur van 3 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van één maand

Rent office space Avenue Louise 279, Brussel (1)

42 eigen kantoorruimtes tussen de 15 en 57 m² vanaf €1.600 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €1.600 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 13 beschikbaar
  • €1.775 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 16m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €1.885 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 16m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 17m². Bekijk
  • 3 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 17m². Bekijk
  • 6 beschikbaar
  • €2.150 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 18m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.200 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 3 beschikbaar
  • €2.375 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 21m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €2.475 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 26m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.800 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 24m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €2.825 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 27m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €3.300 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 30m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €3.550 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 31m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €3.775 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 34m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €4.125 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 44m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €5.200 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 57m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €6.750 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, internetmogelijkheden, kvk-inschrijving, postadres en pantry

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

Geïnspireerd door fotograaf Jimmy Nelson zijn wij kantoren gaan thematiseren naar de volkeren die nog bestaan binnen onze wereld. Creativiteit, inspiratie, luxe en openheid zijn kenmerkende termen voor onze omgeving. In Nederland zijn reeds verschillende kantoren geopend, in totaliteit zullen daar 34 kantoren de grond uit komen. De uitstekende bereikbaarheid wordt gerealiseerd door verschillende snelwegen en het centraal station van Brussel is zeer dichtbij.

Meer over ons kantoor

Ambiance

Het volk, oftewel het thema, in ons kantoor in Brussel wordt nog heel even geheim gehouden. Maar wij kunnen al wel zeggen dat dit kantoor net iets anders is en toch enigszins hetzelfde. De open, informele sfeer en het inspirerende karakter zorgt voor een warm gevoel van thuiskomen. Binnen ons kantoor is een gezamenlijke lunch mogelijk. Er zijn dan ook verschillende luncharrangementen.

Mogelijkheden

Vergaderruimtes voor conferenties zijn meer dan voldoende aanwezig. Verder is er een restaurant, een espressobar, een café, een winkel met kantoorartikelen, verschillende lounges en een fitnessruimte. Er zijn ook service faciliteiten waarvan onze huurders gebruik kunnen maken, hierbij kan gedacht worden aan services met betrekking tot telefonie, e-mail, printen, kopiëren, faxen, een koeriersdienst maar ook catering services en zelfs schoenenreparaties. Een leuk weetje is dat ons principe ‘Good Food’ betreft, dat betekent dat er aandacht wordt gegeven aan gezond eten. Bijvoorbeeld minder snelle suikers en meer langzame suikers voor het verbeteren van prestaties. Er is ook genoeg parkeergelegenheid bij het kantoor.

Kantoor en/of flexplek

Van ZZP’er tot aan multinationals, eenieder is welkom bij ons op ons kantoor! Zodoende is het mogelijk om een kantoorruimte te huren maar u kunt ook een flexplek huren. Zelfs al vanaf 1 dag indien gewenst. De kantoorruimtes kunnen worden gemeubileerd opgeleverd. Daarnaast is het mogelijk om gebruik te maken van specifieke software, waardoor het werken voor u net iets gemakkelijker gemaakt wordt. De ruimtes zijn zeer goed verlicht en er is een keuken aanwezig.

Ligging

De locatie van ons kantoor in Brussel is ideaal! Het centraal station van Brussel ligt op loopafstand, wat betekent dat u met één van de hoge snelheidstreinen zoals de Thalys naar kantoor kan komen. Maar ook met de auto zijn we gemakkelijk bereikbaar, snelwegen zoals de A3 - A12 – E19 – E40 – E411 – N4 en de N5 liggen nabij het kantoor. Het openbaar vervoer biedt ook prima mogelijkheden dankzij de verschillende trams en buslijnen die er zijn. Er bevinden zich verschillende hoofdkantoren van grote Europese bedrijven rondom het kantoor. Een taxi nemen is zodoende ook zeer gemakkelijk.

Inspireren en geïnspireerd worden

In de nieuwe, innovatieve omgeving van ons kantoor willen wij huurders inspireren. Ook willen wij hen de mogelijkheid geven om elkaar te inspireren. De prachtige, krachtige uitstraling zorgt ervoor dat je je aangenaam voelt in onze omgeving. Een omgeving waar je kenmerken van een specifiek volk in terugziet door meubilair net even iets anders vorm te geven maar ook door de harmonieuze sfeersetting.

Op ons kantoor in Brussel Elsene zijn nog 50 flexplekken en 42 ongedeelde kantoorruimtes te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

1 beoordeling

"opzich wel goed. Heb het huurcontract ontvangen en ga dit nog bekijken en bespreken voor we het tekenen."

Kijker in januari 2016

Adres: Launchdesk Avenue Louise 279 kantoor/werkplek Amsterdam, Avenue Louise, Brussel Elsene, 085 888 2882

50.8228254.367897

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Avenue Louise 279


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!