Prins Willem-Alexanderlaan

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Apeldoorn Centrum

2/5
(1)

Representatief kantoor in het centrum, met receptie en gratis parkeren

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

Aan de rand van het centrum in Apeldoorn hebben wij een groot bedrijfsverzamelgebouw. Het pand heeft een erg nette en mooie uitstraling met representatieve ruimtes. Er zijn bij ons kantoorruimtes beschikbaar. Vanaf het kantoor ben je te voet binnen vijf minuten in het centrum, waar je veel leuke winkels en restaurants vindt. Met zowel het openbaar vervoer als de auto is het kantoor erg goed bereikbaar. Parkeren kan hier gewoon voor de deur.

Foto's van de werkplek en het kantoor

  • Verschillende afmetingen kantoorruimten te huur
  • Gratis parkeren met overdekte fietsenstalling
  • Kantoorruimten met flexibele huurvoorwaarden in Apeldoorn
  • Naast kantoorruimten ook flexplekken te huur
  • Kantoorruimten worden kaal en gemeubileerd verhuurd
  • Voldoende parkeergelegenheid aan de Prins Willem-Alexanderlaan in Apeldoorn
  • Rent office space Prins Willem-Alexanderlaan 705, Apeldoorn (15)
  • Meerdere pantry's voor huurders aanwezig
  • Ruime vergaderruimten beschikbaar in Apeldoorn
  • Modern kantoorpand met liften en bemande receptie

Onze flexplekken en kantoorruimtes in Apeldoorn Centrum

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 31 januari 2020)

Op ons kantoor is nu te huur:

Flexplekken voor 5 dagen per week voor €125 per maand (nu niet beschikbaar)

  • Een flexplek voor vijf dagen per week. Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €125 / maand
Voorzieningen

Inclusief kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

Ruime en lichte flexplekken te huur

Eigen kantoorruimtes tussen de 20 en 250 m² vanaf €450 per maand (nu niet beschikbaar)

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €450 / maand
Voorzieningen

Inclusief kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 40m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €850 / maand
Voorzieningen

Inclusief kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 250m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €10.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres, keuken en parkeren

Opzegtermijn

Een doorlopende opzegtermijn van 3 maanden

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

Kantoorpand met voldoende gratis parkeerplekken

Dit kantoor is eigenlijk echt geschikt voor elke ondernemer die op zoek is naar een nieuwe werkplek in Apeldoorn. Het maakt niet uit of je nu een groot of klein bedrijf hebt, voor iedereen is er wel een geschikte ruimte aanwezig. Ook bestaat er bij ons altijd de kans om door te groeien naar een grotere ruimte binnen het pand. Verder kan je bij ons gebruik maken van veel mooie voorzieningen, zoals de vergader- en overlegruimtes.

Meer over ons kantoor

In de buurt

Apeldoorn is dé stad die het drukke westen met het rustgevende oosten van het land verbindt. Ons kantoor hebben we op een rustige plek aan de rand van het centrum. Hierdoor ben je binnen vijf minuten lopen zo in hartje Apeldoorn, waar je veel leuke restaurants en winkels vindt, maar is het binnen toch lekker rustig. Het kantoor ligt op een bedrijventerrein, naast bedrijven als bijvoorbeeld Univé en Centraal Beheer.

Onze voorzieningen

Je kan in ons pand van erg veel voorzieningen gebruik maken. We hebben bijvoorbeeld een groot aantal vergaderruimtes en overlegkamers. Ook is er een coffeecorner. Je auto kan je gratis kwijt rondom het pand. We hebben glasvezel beschikbaar, en we kunnen ook diensten als een virtueel kantoor en een telefoonbeantwoordservice bieden.

De kantoorruimtes

We hebben in dit pand verschillende maten kantoorruimtes beschikbaar. De gangbare maten zijn bij ons 20 en 40 vierkante meter. In overleg zouden eventueel ook nog andere maten ruimtes mogelijk zijn. De kantoorruimtes worden heel netjes opgeleverd. De verschillende verdiepingen hebben allemaal net een ander karakter. Sommige kantoorruimtes hebben hierdoor bijvoorbeeld glazen wanden. De ruimtes kunnen zowel leeg als gemeubileerd worden geleverd.

Het pand

Je komt bij ons binnen door de deuren bij het parkeerterrein. Eenmaal binnen zie je als eerste de bemande receptie, met hiernaast de liften en het trappenhuis die je naar de verschillende etages binnen het pand brengen. Ook zijn er kantoorruimtes op de begane grond. Het hele kantoor heeft een erg nette en representatieve uitstraling. Er zijn een aantal plekken ingericht waar je even informeel kan overleggen of lekker kan ontspannen.

Bereikbaarheid

De bereikbaarheid van dit kantoor is heel erg goed. Zowel met het openbaar vervoer als met de auto zul je makkelijk naar je werk kunnen gaan als je bij ons een kantoorruimte komt huren. Met de auto neem je bijvoorbeeld de A1 of de A50 richting kantoor. Parkeren kan bij ons gewoon voor de deur en kost je helemaal niets. Met het openbaar vervoer kan je de bus pakken. De bus vanaf het station in Apeldoorn stopt hier iets verderop in de straat.

Op ons kantoor in Apeldoorn Centrum is momenteel niets te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

1 beoordeling

(1)

"We hebben besloten om niet deze ruimte te gaan huren. De reden hiervoor was dat het gebouw ons niet voldoende kon inspireren om daar voor een tijd aan de slag te gaan. De prijs en grootte was wel een groot pluspunt, maar voor ons niet voldoende om ook over te gaan tot de huur van de ruimte."

Kijker in januari 2016

Adres: Launchdesk Prins Willem-Alexanderlaan kantoor/werkplek Amsterdam, Prins Willem-Alexanderlaan, Apeldoorn Centrum, 085 888 2882

52.2082665.954236

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Prins Willem-Alexanderlaan


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!