Keizersgracht Prinsen

 

Bedrijfsverzamelgebouw in Amsterdam Grachtengordel

2/5
(22)

Bijzonder grachtenpand met plafondschilderingen in hartje centrum

Kijken bij dit kantoor

Geen extra kosten, geen ongewenste e-mails

Introductie

De aanbieder van de Keizersgracht Prinsen kantoorruimte in Amsterdam

We hebben een prachtig pand met kantoorruimtes aan de Keizersgracht in hartje Amsterdam. Ons kantoor is gelegen op een mooi adres en heeft een geweldige uitstraling, met authentieke plafondschilderingen en een mooi trappenhuis. Als je bij ons een kantoorruimte huurt mag je altijd gebruik maken van onze voorzieningen. Alles kan hier voor jou als ondernemer worden geregeld. Zo kunnen we bijvoorbeeld je telefoon opnemen en secretariële zaken van je overnemen.

Foto's van de werkplek en het kantoor

Onze kantoorruimtes in Amsterdam Grachtengordel

Te huur op ons kantoor

(Bijgewerkt op 15 januari 2019)

Op ons kantoor is nu te huur:

4 eigen kantoorruimtes tussen de 10 en 25 m² vanaf €850 per maand (incl servicekosten, ex BTW)

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €650 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 10m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €850 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 10m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €850 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €900 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 20m². Bekijk
  • 2 beschikbaar
  • €1.300 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 15m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.400 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 35m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.500 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 80m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.700 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 23m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €1.800 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 25m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 30m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €2.100 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 25m². Bekijk
  • 1 beschikbaar
  • €2.500 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 60m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €3.200 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

  • Eigen kantoorruimte van 100m². Bekijk
  • 0 beschikbaar
  • €5.000 / maand
Voorzieningen

Inclusief bureau, koffie/thee, printen, vergaderplek, kastje/kluisje, kvk-inschrijving, postadres en keuken

Opzegtermijn

Een initiële duur van 6 maanden en daarna een doorlopende opzegtermijn van 2 maanden

Bekijk prijzen & faciliteiten

Over ons kantoor

De aanbieder van de Keizersgracht Prinsen kantoorruimte in Amsterdam

We zijn met ons bedrijf al ongeveer vijftig jaar bezig op de Keizersgracht. We zijn ooit begonnen met secretariële dienstverlening en zijn van daaruit verder gegroeid met onze eigen kantoorruimtes op verschillende adressen op de Keizersgracht. In het pand zitten al veel ondernemende mensen, van eenmanszaken tot grote internationale bedrijven die hier hun kantoor willen hebben. Voor nieuwe huurders hebben we geen voorkeuren, iedereen mag bij ons een kantoorruimte komen huren.

Meer over ons kantoor

Conservatorium

Ons gebouw uit de 17e eeuw was vroeger het conservatorium van Amsterdam. Het gebouw is nog steeds rijk aan allerlei mooie versieringen, zoals de drie originele plafondschilderingen. Deze schilderingen zijn helemaal hersteld in het laboratorium van het Rijksmuseum. Het oude koetshuis achter het pand hebben we omgebouwd tot vergaderzaal. Het hele pand is laatst gerenoveerd, waardoor er een mooie mix is ontstaan van een antieke en eigentijdse uitstraling.

In de buurt

Ons kantoor is gelegen op een prachtig plekje midden in de grachtengordel van Amsterdam. Hier om de hoek vind je de gezellige Herenstraat en de Prinsenstraat. Als je nog iets verder doorloopt ben je zo in de Jordaan. In de buurt zijn veel leuke restaurants en kroegen. Vanaf Centraal Station loop je binnen een paar minuten naar het kantoor. Het pand is goed bereikbaar met de auto, maar parkeren op de gracht is erg duur. Je fiets kan je gewoon kwijt in de stalling voor het kantoor.

Sociaal

In ons kantoor zit een leuke combinatie van allerlei verschillende soorten ondernemers, van marketingbureaus tot advocatenkantoren en recruiters. Iedereen is erg enthousiast en de sfeer in het pand is top. We kennen echt iedereen die hier werkt. Onze mooie tuin is een prachtige plek om te borrelen in de zomer. Ook zou je bijvoorbeeld presentaties kunnen geven in het tuinhuis of bij de receptie.

Je kantoorruimte

De kantoorruimtes die we beschikbaar hebben worden geleverd met mooie bureaus, bureaustoelen, ladeblokken en kasten. We kunnen zo veel bureaus neerzetten als mensen willen. Je kan je eigen ruimte altijd met je eigen spullen aanvullen. De ruimtes op de begane grond aan de achterkant van het gebouw hebben mooie openslaande deuren naar de tuin. Je krijgt van ons een deurpasje voor de voordeur en een sleutel voor je eigen kantoor zodat je hier 24/7 kan komen werken.

Voorzieningen

Er zijn erg veel voorzieningen waar je bij ons gebruik van kan maken. We hebben bijvoorbeeld een aantal mooie vergaderzalen en er is een keuken die kan worden gebruikt. Er is een heel complete receptie, waar je post kan wordt gesorteerd, je telefoon wordt beantwoord en secretariële dingen voor je worden geregeld. Verder wordt er dagelijks schoongemaakt en is er een koffieservice. Verder is er de mogelijkheid om gebruik te maken van de glasvezelverbinding, maar hier wordt wel een vergoeding voor gevraagd.

Op ons kantoor in Amsterdam Grachtengordel zijn nog 4 ongedeelde kantoorruimtes te huur.

Beoordelingen van kijkers en huurders

22 beoordelingen

(22)

"Zag er goed uit, ik ga even nadenken over de opties!"

Huurt vanaf april 2016

"We werden erg goed ontvangen op de Keizersgracht Prinsen, veel dank aan de manager aldaar. Onze voorkeur gaat echt eruit naar een ander kantoor dat we hebben bekeken!"

Kijker in april 2016

"Heel goed. Prima plek."

Kijker in februari 2016

"De ruimtes die ik heb gezien voor 1 persoon waren naar mijn smaak een beetje te benauwd."

Kijker in februari 2016

"Ruimte past niet bij wat wij voor ogen hebben."

Huurt vanaf november 2014 bij Herengracht Driekoningen

"The office I've seen was not really what I'm looking for. Also it disappointing that internet isn't included in the monthly rent."

Kijker in januari 2016

"It is definitely an option."

Kijker in januari 2016

"De bezichtiging was interessant, leuk kantoor."

Kijker in januari 2016

"I did liked the office, but found another one that suit our needs better."

Kijker in januari 2016

"I do like the office, but I've found something at walking distance from my house."

Kijker in januari 2016

"Mooi kantoor, maar helaas boven ons budget."

Huurt vanaf januari 2015 bij Schippersgracht Rapenburg

"Kantoor wat ik heb gezien past niet helemaal bij wat ik zoek. Er was wel een andere ruimte die perfect aansluit, maar die komt pas in April beschikbaar."

Kijker in december 2015

"Het was een leuke omgeving, goede ontvangst. Kantoor zelf te klein voor ons helaas."

Kijker in november 2015

"Het is een mooi kantoor, maar ik ben een beetje geschrokken van de prijzen."

Kijker in november 2015

"De locatie is voor mij niet erg geschikt."

Kijker in oktober 2015

"I liked it, it is one to consider. It is slightly on the small side for two people and we would preferably be in a shared office where there are more creative agencies."

Kijker in oktober 2015

"I like the office, maybe a bit small. But I will consider it."

Huurt vanaf augustus 2015

"Dit is een heel erg mooi kantoor! De prijs is wat hoog, maar de services die er tegen overstaan zijn wel erg goed. We gaan zeker overwegen hierheen te verhuizen."

Huurt vanaf augustus 2015

"Deze locatie is voor ons iets boven budget."

Kijker in augustus 2015

"Ik vond het kleinste kamertje iets te klein en de rest past helaas niet in ons budget. Het was verder wel echt een goede plek met een goede sfeer. Ik had ons er wel zien zitten."

Kijker in augustus 2015

"Ik vond de kosten iets te hoog voor mij, want het Internet is niet inbegrepen in de prijs."

Kijker in juli 2015

"Heel mooi en verzorgd kantoor, vriendelijke dames. Helaas is de ruimte die binnen mijn budget valt net te klein en een grotere ruimte te duur. Ik blijf nog even verzoeken."

Huurt vanaf maart 2015 bij Herengracht Driekoningen

Adres: Launchdesk Keizersgracht Prinsen kantoor/werkplek Amsterdam, Keizersgracht, Amsterdam Grachtengordel, 085 888 2882

52.3777384.887629

Stel een vraag

Stel je vraag voor 17:00 en je hebt binnen een uur antwoord van Thijs.

Even geduld!

Kijken bij Keizersgracht Prinsen


Wanneer heb je tijd?

Even geduld!

Verstuurd!

Wat zoek je precies?

  • Parttime flexplek
  • Eigen bureau
  • Eigen ruimte

50
25000 / maand
10
1100
Even geduld!

Bedankt!